nactex wrote in peaceinukraine

Ідеальна держава: безкоштовний та якісний громадський транспорт

В минулому році ціна проїзду в комунальному транспорті Києва вчергове "покращилась" до 8 грн. Але це ще не все. Київпастранс викинув 365 млн грн на систему "електронного білету". Це ціна 70 нових тролейбусів! Ціна проїзду “покращуються”, електронні білети вводяться, а кращим транспорт від цього не стає. І так по всій країні.

Замість 70 нових тролейбусів
Замість 70 нових тролейбусів

Ідіотизмом є не тільки такі шалені витрати. Ідіотизмом є сама платня за проїзд в міському та приміському громадському транспорті, яким люди користуються щодня:

    • Це змушує людей ходити пішки (іноді в мороз та ожеледицю по нечищеним тротуарам), щоб не платити за проїзд 2-3 зупинок.

    • Це змушує людей робити зайві маніпуляції для того, щоб заплатити за проїзд: купити квиток, компостувати його або піднести до валідатора (до якого іноді стоять черги).

    • Це змушує платити двічі (а то й тричі) тих, хто пересідає між різними маршрутами.

    • Або чекати в рази довше (іноді в мороз) транспорт прямого маршруту, щоб не платити двічі при пересадці.

Хто має гроші — тікає від такого “щастя” за кермо власного автомобіля. А це веде до витрат пального, збільшення викидів та довжелезних багатогодинних пробок, особливо в мегаполісах.

Київські будні
Київські будні

А автодороги, на відміну від громадського транспорту, безкоштовні та фінансуються державою. Ніхто не каже, що «це дорого». Ніхто не каже, що треба на кожному кілометрі автошляхів поставити КПП з оплатою проїзду, бо це дійсно було б абсурдом. Таким самим абсурдом, яким є платня за проїзд в громадському транспорті.

Громадський транспорт в ідеальній державі повинен бути абсолютно безкоштовним, а фінансуватись за рахунок податків.

    • Це зробить транспорт більш зручним та привабливим для користування.

    • Це зменшить потребу в автомобілях, які забивають дороги пробками. А також дають викиди та споживають пальне.

    • Це зменшить потребу в маршрутках, які забивають пробками зупинки та крайню праву полосу. А також дають викиди і споживають пальне, часто при цьому дублюючи маршрути електричних тролейбусів та трамваїв.

    • Це знищить потребу в квитках, кондукторах, контролерах, касах, квиткових автоматах, турнікетах, валідаторах. А це чимала частина видатків транспортних підприємств!

Громадським транспортом в усіх містах повинне керувати єдине державне відомство “Укрпастранс”, а не місцева влада, яка часто саботує комунальний транспорт на догоду маршруткам, від яких отримує грошовий %. Це дасть змогу вести централізований розподіл техніки та запчастин, а також централізований контроль технічого стану транспорту. Все що може їздити — повинне їздити, а не гнити без діла тільки тому що нема якоїсь запчастини.

Техніка в Києві живе недовго
Техніка в Києві живе недовго

На фото — автобусний парк №7, на території якого зараз величезне кладовище техніки. Чимала частина з якої могла б ще їздити, якби її нормально обслуговували.

Крім скасування платні за проїзд треба вжити й інших, не менш важливих заходів. Ні, це не означає тупо купити нові тролейбуси замість старих. Це означає повний приорітет громадського транспорту на вулицях. Тролейбуси та трамваї не повинні стояти на перехрестях: світлофори можуть підлаштовуватись під них. Громадський транспорт повинен зупинятись виключно на зупинках, а між ними їздити зі швидкістю під 50 км/год. Це не лише збільшить швидкість руху. Це ще й в 2-3 рази зменшить кількість потрібних одиниць транспорту для перевезення такої ж самої кількості пасажирів.

Спочатку громадський транспорт, потім - все інше
Спочатку громадський транспорт, потім - все інше

Щоб пробки не заважали громадському транспорту, не обов’язково вводити виділені полоси. Краще обмежувати кількість приватних автомобілів на вулицях, де він їздить. Це можна робити за допомогою світлофорів, підключених до централізваної системи регулювання трафіку. Пробки перенесуться на другорядні вулиці, де громадський транспорт не їздить. Це приведе частину автомобілістів до думки, що доріг на всіх не вистачить (особливо в мегаполісах) і громадський транспорт — набагато зручніша та швидша альтернатива. Кількість приватних авто зменшиться, а ті що залишаться — будуть їздити значно швидше та без пробок. Автомобілів на вулицях повинно бути рівно стільки щоб не утворювались пробки — не більше і не менше!

Ось він — технократичний підхід! Наскільки він гарний, настільки ж далекий від нинішьної влади. Нащо робити нормальний транспорт, якщо можна пилити гроші на маршрутках? А те що людей в ті консервні банки набивається так, що яблуку нема де впасти — нічого, лохам, в яких нема грошей на власне авто, не звикати, аби гроші йшли! Нащо взагалі заморочуватись з нормальним транспортом? Хай пішки ходять, здоровіші будуть!

І за це ще й платити треба!
І за це ще й платити треба!

Впровадження безкоштовного транспорту буде виглядати наступним чином.

1. До влади приходять націонал-технократи.

2. За 2-3 місяці всі комунальні транспортні підприємства долучаються до державного відомства Укрпастранс.

3. Запроваджується централізований розподіл техніки та запчастин, централізоване фінансування за рахунок податків.

4. Через півмісяця-місяць, коли все готове, вводиться безкоштовний проїзд.

5. Кондуктори, контролери, касири та техніки, що обслуговували турнікети, отримують 3 місяці допомоги по безробіттю в розмірі повної зарплатні та допомогу в подальшому працевлаштуванні.

Щоб був ідеальний громадський транспорт і держава в цілому, треба в першу чергу позбутися комплексу меншовартості. Усвідомити, що ми варті значно більшого, ніж “жити краще” та “піти в Європу”! Хотіти не просто нових тролейбусів з електронним квитком, а безкоштовного та швидкого проїзду без простоїв на світлофорах! Хотіти не піти до пана в Європі чи Москві, а завойовувати ресурси космосу! Хотіти не просто гарної медицини, а й гарантії безсмертя на державному рівні! Хотіти — і вимагати цього від влади!

Якщо ми самі себе не станемо поважати — ні Європа, ні Москва нам в цьому не допоможуть!

https://instagram.com/nac_tex 

П. С.: мене забанили в цій спільноті. І хуй з нею, сенсу писати тут все одно мало. Кому цікаво — читайте наш журнал та інстаграм.

promo peaceinukraine february 24, 2018 13:00 1
Buy for 20 tokens
Лариса Вакульницька зробила велику роботу й розшифрувала свідчення на суді колишнього міністра оборони М. Коваля. Прочитайте, хто любить уважно читати і думати. 1. https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=738765602982710&id=100005478302156 2.…

Error

Comments allowed for members only

Anonymous comments are disabled in this journal

default userpic

Your reply will be screened